ATTA!!!

Dra mig baklänges vad jag och min halväkta hälft (vi är inte gifta än.. *pik*) varit hurtiga idag. Blev inget tränande igår när lill skrutt sov länge på eftermiddagen och gymmet hann stänga. Så då bestämde vi att vi skulle åka in i dag på morgonen när  vi vaknat. Ringde farmor och fråga om skrutten fick vara där under tiden, men det gick inte för farmor skulle åka till kyrkogården.
Så då fick skrutten följa med tänkte jag, och jag fick en snilleblixt till... vi cyklar in!! så är skrutten glad och nöjd för cykla är ju kul tänkte jag. HUR DUM FÅR MAN BLI?? Jag trodde jag skulle dö innan vi ens hunnit till gymmet.

Kanske ska uppmärksamma er som inte vet att vi bor typ på landet en bit utanför stan där gymmet ligger.

Åh sitt inte och säg att det inte är jobbigt, tänkt dig då att ha ca 15 kilo till bak på cykeln som sitter och viftar och rör sig hela tiden... det ÄR jobbigt att cykla då!

Sagt och gjort väl framme på gymmet var det bara att hugga i. Vi var i princip själva den första halvtimmen och lillskruttan var glad och nöjd. satt och studsade på en halv boll (som ska va prima om man vill få platt mage snabbt... gäller nog bara de som har en platt mage innan, inte en annan med flera kilo extra och påsmage efter fött barn)

Efter ett tag droppade det in fler och fler människor. Min halväkta hälft och jag turades om att köra maskiner medans den andre höll ett öga på skrutten.
När jag tränade rygg och halväkta hälften och dotter stod breve så sa pappa till sin dotter;
-efter mamma så ska pappa köra maskinen,
då dotter säger
-atta mamma...
mamma: snart är det pappas tur
-ATTA MAMMA

vilket barn man hör,men ganska gulligt ändå och en annan fick ju chans att vila. (mammas flicka =)

Nä nu ska här ätas hemlagad ceasar sallad.. *jamma*

So long
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0