Nu ska du få se på andra bullar!!!

Lördagen började med att Lill skrutt va liiite dålig i magen och vaknade och sa :
- Åm pappa (kom pappa)
Sambo hasar upp och sätter på sig en tröja..
-HAlllÅÅååå (säger jag)
 Byxorna då??

Sambo försöker balansera på ett ben samtidigt som byxorna åker på.
- Nattå mamma (go natt mamma)
Säger lillskrutt och stänger dörren och går och byter blöja med pappa.

Nästa gång vaknar jag av att hon försöker stoppa in ett nacho chips i munnen på mig *urk* inte det första man vill ha när man vaknar.
Bestämmer mig för att gå upp... idag ska vi (sambo och Moa... inte jag) åka skridskor med sambos kompis J,
Vi måste ju ha matsäck med oss.. så det blir varm choklad och nybakta pizzabullar som vi gjorde på morgonen.

*mums*

Mysigt hade vi och Moa var en naturbegåvning hon gjorde piruetter och åkte på ett ben.... *SKOJA*
Men hon var duktig stog rakt på skenorna och tog sig fram med hjälp av pappa. Men det roligaste var ju att sitta på sargen och titta på när pappa och J gled runt på isen.

Nu ska det pyntas här hemma

Ciao! //J


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Värsta mysigt! :)

2008-12-01 @ 12:14:49
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Men update!

2008-12-09 @ 12:41:15
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0