Bygglov

Jag vill bygga om... någon som känner någon som kan hjälpa mig?!
Vi har en oinredd vind som behöver piffas upp. Jag har ett kök som jag vill bygga ut och få en modernare tutch på... vi har golv som måste brytas upp då troligtvis golvbjälkarna lossnat, eller förhoppningsvis bara skivorna. Jag har en hall som jag vill ha nya tapeter i då det nu är glasfiberväv på väggarna..... ryser bara jag tänker på det... tycker det är så otrolig fult!
Har en husfasad i brunt tegel och gulmålat trä (vem kom på den idiotiska kombinationen??? som vill ha vit putsas fasad. En tomt som är gropig, sne och ofunktionell helt enkelt.. den som hjälper mig/oss ska jag tacka min lyckliga stjärna för!

Så Martin, Johnny, Mathias, Björn, Simon and Thomas, och alla ni andra på byggfronten. RING MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0