idag är det torsdag...

Ursäkta att jag inte uppdaterat på några dagar men det har varit fullt upp att ta hand om min lilla krympling här hemma! Lill skruttan har börjat krypa nu, eller gå på knä och hålla mamma o pappa i handen. Men gå vill hon inte det gör "ajaj"

Igår var Moi och lillan och hälsade på på dagis... de skulle rita självporträtt, 7 små barn mellan 1-2 år sitter med STORA ögon och tittar förväntans fulla på varandra och undrar vad som ska hända.. Fröken lägger fram 7 stora papper.... STORA papper, Försiktigt tar de sig en varsin krita, vissa ritar smått och andra stooort.. En liten pojke säger " itta båååååt" (för en som inte förstår.... Titta en Båt) Fröken; Neej det är ju du L**. -Neee Båååt

man kan inget annat än att le åt de små sötnosarna. Efter målningen blev det fri lek... M sätter fart i knäna och beger sig till en av de yngsta flickorna i gruppen som hon tycker är hennes lilla bebis
Fröknarna till mig: Åhh titta..... tror det är någon som vill ha små syskon..*pik pik*
Nope not yet....

Idag fick pappa följa Dottir på förskolan. Jag träffade min lilla studiegrupp hemma hos M som fyllt år. GRATTIS!!!!!!!
Lika trevligt som vanligt när vi ses. Är så otroligt glad att jag har de tjejerna, de är pigga, glada och stöttande. Utan de skulle studierna va super tunga men med dem så blir allt mycket lättare! Vi har otroligt roligt när vi ses, vi pratar om allt... verkligen allt och ingen är dömmande eller frågasätter.. är skönt att vi kan vara så öppna och ärliga tillsammans. Tack för det tjejer!

Nä ni nu ska jag ta upp min lilla tjej från vagnen... tror vi ska mysa i soffan inför barnprogramm ett tag!

So Long!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Miss ya guys!!! Du! Vill du åka med mig ner på stan imorgon för att inhandla något till Far?

Ring imorn, Puss



( jobbar 08.00 - 1400 eller 18.30 men inga barn brukar bli längre än till 17.30 )

2008-09-04 @ 21:36:24
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Uppdatera síster

2008-09-07 @ 11:51:15
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0