Ja vad ska man säga...?!

Blir du förvånad om jag säger att lillfian är sjuk igen? Näee.. inte jag heller. Är så otroligt trött på förkylningar och skit, ska det aldrig ta slut? De lyckas ju alltid komma när jag har som mest i skolan, och det har jag nu. Får magsår bara att tänka på det *försöker inte tänka*

Sen så jag mitt stolpskott "bet" sönder en tand igår... jag som inte tycker om att få till tandläkaren!!! Men var ju tvungen att ringa och få en tid.. det kanske tar ett tag.... trodde jag!!!!! Ska dit idag kl 14.10, åh ni förstår hur ont i magen jag har nu??? Men det är lika bra att få det gjort, förhoppningsvis har de tid att ta lite tandsten och undersöka så slipper jag gå dit på ett tag sen.... idag kommer jag gå därifrån lite lättare när det är gjort  men med en dessto lättare plånbok, för det är ju inte billigt med tandläkaren. "Ta med 1500 kr, det är nog det minsta det kostar" Wohhhooooo tänkte jag.

Ja då vet nu min dag ser ut
*ta hand om sjukt barn
*hinna plugga(funkar om jag sätter på en film.. eller nähää hon ska sitta i knät!)
*tandläkaren
*hämta M hos farmor
*hem och laga mat
*Lägga M
*stupar i soffan

ja ni ser... blir inge plugg idag heller...
....undrar när jag ska börja känna mig positiv igen..aldrig?

Ha de bra!
Adios, Arrivederci, Hasta la vista, See you.........

Kommentarer
Postat av: Yenn

Å fyfan va dyrt! Nej jag ska nog köpa löständer istället.

2009-02-06 @ 11:31:39
URL: http://jennyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0