Var är du..

...din lilla snöflinga med vänner?
Har ni inte förstått att vi vill se er vandra ner från skyn även här i mellan sverige?
Jag vill ha mycket snö till Jul som man kan tulta omkring i och sitta inne i värmen medans man ser snö falla utanför fönstret!
I dag ska vi allafall klä granen... tror vi fann den finaste granen... ingen riktigt jul utan snö och kalle anka gran, granen är fixad bara snön som saknas!

Måndag- Tisdag ska det bakas julgodis och göras kött bullar, tyvärr tror jag lillfia är på väg att bli sjuk..IGEN! Stackars liten som aldrig får vara riktigt kry!  Men jag håller tummar för att vi alla ska klara oss!

Må gott alla!
Kram Jess

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vad är all snö?! Jag har ingen julstämning alls, men det kan ju även bero på att jag MÅR SÅ JÄVLA ILLA! suck Men snart får vi lite snö i alla fall, ska bli så mysigt! =) Kram och God Jul på er, ses på onsdag =) Kraaam

2008-12-23 @ 08:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0