Uttråkad

Mmm ni läste rätt, det är just vad jag är.. uttråkad som f-n.
Måste plugga men jag har 0 motivation och hjärnan vägrar samarbeta, så det blir lite svårt, men det måste göras nu i veckan.Ska skriva en läsanalys gällande sexuell identitet.
Jätte intressant men det är så svårt att få ned nått på pappret utan att själv tycka och tänka för det får man inte förstår ni. Utan Ambjörnsson tycker bla bla bla och det påvisar även Gennäs i sin text om Sophi och kaja bla bla bla.....Åhhh *stor suck* Förstår inte varför jag bara låser mig totalt nät jag ska skriva.
Den första läsanalysen fick jag bra på, den andra har jag inte fått svar på än och nu sitter jag då med den tredje. har "bara" 4 kvar denna termin + en massa andra uppgifter och sen har vi ju den andra förbenade kursen. Nä usch nu försvinner jag ned i depp träsket! Något att se fram emot är alla fall helgen.
 I helgen vill jag bara vara ledig och njuta och mysa med min familj. På fredag har min underbara R en överraskning, jag vet att vi ska ut och äta, bo borta för han har skaffat barnvakt.
Det ska bli sååå mysigt, länge sen vi hade tid bara för varandra *älskar honom*

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Yenn

Jaa det ska bli så mysigt men en till liten bebis att pyssla om, men det går ju så fort se på våra tjejer som snart är tonåringar! Jaaa men du hinner du är ju ung!



Haha hur vet du det :/

2009-03-04 @ 13:48:01
URL: http://jennyjoe.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack älskade syster!

Ja, men det är skönt att skriva om det. Och jag mår såpass bra idag att jag kan skriva om det. Och veta när jag ska säga ifrån. Tror jag.



Älskar dig<3

2009-03-17 @ 17:04:05
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: Arne & Gunilla

Förstår att du är uttråkad. Har det inte hänt NÅGONTING sen 25 februari? :-)

2009-04-30 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0