Lördag

Hej hopp på dig din lilla *pip* (ni kan ju gissa själva, massa ord som rimmar på hopp ;D )
Ja vad har familjen L/O (nästan som facket... shit vad jag är fyndig idag...nästan för rolig alltså) gjort idag då.. jo vi har

*vaknat och gått upp 07.20
*ätit frukost
*börjat sätta upp räcke stolpar på altanen
*Ätit lunch (kassler och ris)
*Lagt lillan
*Handlat blommor
*Cyklat
*Varit på 92-års kalas...håll i hatten
*fortsatt på räcket
*vilat fot/dammsugit
*Ätit middag (keso kyckling och ris...som var kvar efter lunch...ekonimiska!!! )
*R lägger Lillan och här sitter jag och skriver

Vi har med andra ord hunnit med ganska så mycket idag och självklart har vi lekt med lillskrutt om hon inte velat leka själv. Hon lekte frisör med mammas hår oxå  *aj* gick bra tills hon börja slå borsten i huvudet på mig..



Nu ska det drickas vin och ätas kex med ost när Älsklingen nattat M.

Måste bara säga... Älskar dig R och M med så klart. Ni är mitt allt! *puss*

Trevlig helg på er där ute!
//Over and out

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Att ni åt kassler & ris till lunch, förstår jag inte hur det kunde förvandlas till kycklning med keso.. (!?)

2008-08-24 @ 18:25:34
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0