Helg

Helgen har varit lugn. Vi tog en sväng till Västerås igår för att köpa jumpa liknande skor till lillskrutt. Slutade med att vi kom hem med
*1 par Kavat skor
*6 par strumpor
*2 par jeans
*1 tröja
till lillskruttan. Det bästa av allt var att när vi gick in i en butik och jag sa att mamma skulle titta på en tröja, så total vägrade hon. Hon började backa ur butiken och sa nej NEj! Men när mamma sa
-vi ska ju titta på strumpor till Moa
Ja då startade raketen i den lilla blöjbaken, sen sprang hon runt bland barnkläderna och ropade på pappa och visade honom allt hon ville ha.
Ja... det ska ju böjas i tid!

Idag har vi varit på förskolan på inskolning. Var den 3:e dagen idag och det gick så där. Lillskrutt som aldrig är blyg annars eller springer ifrån mamma med än gärna hon är otroligt mammig och släpper mig inte en sekund, Personalen är jätte bra och försöker locka henne med allt möjligt med det går inte bara.
Sen blev jon hysteriskt ledsen när jag föreståndaren skulle visa oss nya föräldrar en sak för då såg hon mig inte. Undrar hur det ska gå på onsdag för då ska vi vinka på en gång, tror båda mamma och dotter kommer gråta!
Men jag hoppas att det går bra!


Nu ska här gosas med en gosig dotter!


So long!

Kommentarer
Postat av: jean

Vad kul att du börjat blogga sis!

Träning kl. 13 imorgon!

2008-08-19 @ 22:46:46
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0