HÖÖÖG

2 timmar efter att gett henne alvedon är febern nu uppe i 39,8?? Är det inte meningen att den ska gå ned med alvedon?
Förstår ingenting. Ringde 1177 och där svarade en kvinna med brytning(har inget emot människor från andra länder) MEN! Ska de inte kunna tala så att man förstår? Är inte deras jobb att förklara och ge en råd på vad man kan göra istället för att tala om vad man inte ska göra?? Jag är lixom inte dum i huvudet!! Skulle velat spela in samtalet så att alla kunde hört.
Jag hade god lust att säga både ett och annat men jag bet mig i tungan eftersom M låg i min famn med feberfrossa... efter mycket om och men så fick jag en tid till husläkarakuten... ska dit 19.15 hoppas på att de kan hjälpa oss.

fortsättning följer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0