Ny start...

... på veckan och den börjar med att lillfia är hängig, Klagar på ont i magen och ....*varnar nu känsliga läsare* skiter slemmigt löst bajs?!!??
Så nu mår lilla mamma illa oxå. Men det gäller att inte visa för M att magen vänder sig ut och in på en annan oxå... kommer ihåg när man själv var sjuk som liten och då tänker jag på den där hemska magåtkomman som man bara mår illa av att tänka på.
Men varje gång det inträffade så sprang jag in till mamma först och sen följde hon med in och höll upp håret och höll en sval hand på pannan. Och aldrig att jag märkte att det vände sig in och ut på mammas mage oxå.
En mamma ska alltid finnas där med en svalkande hand och en varm och trygg famn med massa kärlek och det är det jag försöker förmedla till min lilla tjej, även om magen slår bakut.

Nu ska vi fortsätta mysa i soffan under täcken och kuddar   lillfia vill titta Lotta på Bråkmakargatan.
"Mamma... moa titta otta"

So long!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Absolut, jag vet det.

Hoppas att vi ses någonting iaf!

puss

2009-01-26 @ 15:59:42
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mmmm, kul att höra att fler har "slemmigt bajs" trodde det var Emilie det var fel på... Min teori är att hon sväljer mycket snor och slem. Är hemma med sjuk tulta...igen! Krya på sig på lilla Moa och kramar till familjen!

2009-01-26 @ 18:57:30
Postat av: Jenny

Usch slemmigt bajs..jag klarar ju knappt ngt bajsa alls just nu =/ Hoppas lilla Moa är bättre nu? Jaaa det var helt underbart att se det lilla livet. Jag var där själv, trodde bara att jag skulle få ta blodprover men inget UL men det blev tvärtom och det tackar jag för, nu känns det äntligen på rikgtigt =) Jag försökte se ngt men svårt att säga, får nog vänta till det "riktigta" UL:et i v 18. Hahaha ja sätt på dig nåt sexigt ikväll och ge stackars Rickard lite uppskattning ;-)Kram

2009-01-29 @ 14:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0