Long time...

..sen jag skrev någonting i bloggen. Jag har ju faktist inte haft tid.. är ju en busy woman numera =D
Jo då det är så sant som att jag har ett ärr på magen! Jag är inne på slutspurten på 4:e terminen i skolan... är så trött på skiten just nu! Men den 5 juni kommer jag vara överlycklig för då har jag sommarlov... om jag inte får en massa rester förstås =/
Eller lov och lov... vi kommer ju bygga hela sommaren.. vi har nämligen gått och blivit med hus.. ett alldeles eget =D
JooooOOooo det är sant... lovar!

Jag och min kära älskade sambo planerade för att gifta oss den 1 augusti... men det blir inget... vi köpte hus istället! =) Bröllop blir det väl så småningom, men nu ska vi bygga hus. Köpte ett stomrest hus på Bredsansterassen..fint ska det va sörrni!
Så det är en massa byggandes nu.. eller kanske inte för oss just nu. Elektrikern är där och drar kablar och kopplar.. och det är inte liiite rör och sladdar över allt och det bara på nedervåningen, är ju en övervåning sen oxå =)
Huset är ett funkis hus på 200 kvm med 34 kvm garage och förråd med golvvärme! Inte ett endaste ful radiator (element för er som inte förstår =P ) ska vi ha i vårt hus, bara en massa sköööön golvvärme!

Ja, vad kan jag skrive mer? Kanske ska övergå till att bli en byggblogg detta istället? Där ni kan följa vårt lilla projekt?
Bilder kommer senare!

Naturen runt huset är mysig, massa djur som rör sig runt huset.... hade en stackars förvillad hare på besök för någon vecka sen, titta in i fönstret...alltså den stog inte på bakbenen då... hahhahahhaha vilken jävla syn en hare på 1,70 som leker fönstertittare.....Hahhahhaha.... Nä skämt åsido, vi har ju fönster ner till golv i vardagsrummet och där utanför satt en stackars hare som nog undra va fan som hänt över sitt lilla bo. Sen såg Moa en Kock häromdagen i skogen... alltså inte någon stackars vilsen kock som leta efter ett matställe att arbeta på och inte ett tredje ben heller ;)... utan kock=häst (hur hon nu får det till det???)
Sen såg vi en spillkråka-----> flygandes över hustaken och sätt sig på en stubbe och försöka slå in pannbenet på sig själv.... Moa var mer än road och skulle göra detsamma på mammas stackars kind... hur hon nu kunde förknippa den med en stubbe????

Ja ni så roligt har jag det! Nu är dags att plugga..... eller kolla efter kök...eller kakel.... eller...eller.. eller...
Ja ni ser.. kan nån lära mig självdisciplin?

Ha de gott! Får se när ni hör av mig igen.... snart...kanske... om jag inte är fullt upptagen med att....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0