Jag har upptäckt...

... att jag inte är någon trevlig person, när jag är i stressade situationer. Just nu vill jag bara gå under jorden och inte komma fram förän nästa fredag.... =(
Det är lite mycket nu känner jag, vill kunna flytta in i huset, värmen krånglar och rörmockaren total skiter i oss... är lixom färdigt för honom att koppla in toa och dusch på övervåningen. Golvvärmen fungerar inte är luft i systemet vilket är skit för parketten och tapeter som inte torkar... vem står för de kostnaderna om det blir förstört??? Fy FAN vad jag hatar rörmockare just nu!! Plåtkillen som fakturerat oss på det sista och skulle göra det fredan för 2 veckor sen... tror ni han kommit??? NEJ!
Kamin skulle instalerats igår, men de hade fått hem fel saker, ringer de om dan innan!! blir så fruktansvärt trött!!

Sen denna vecka har jag gjort och skrivit om 5 experiment, 1 matteuppgift, 2 redovisningar och så har jag 2 tenor nästa vecka, på måndag i fysik och kemi som jag verkligen förstår nada i! Sen på matteord på fredag, inte så svrt men i alla fall!! Den här veckan har varit/är helt hemsk!! Jag har värk i magen och mår illa av all stress. Är irriterad på allt, men den som får ta allt är tyvärr R. Han kan verkligen inte prata med mig just nu snäser bara av honom och vill bara vara ifre.. vilket han inte förstår så då blir jag ännu elakare.
Fy vilken hemsk människa jag är!! *gråter*

Nä nu ska jag försöka kamma till mig och få någor gjort idag... tror fan jag har hjärtflimmer oxå.. det känns konstigt!

Over and out


                            

Kommentarer
Postat av: jeanette

Älskade syster! varva ner.

Du är ändå bäst i skolan! Och kan allt!! Allting kommer att lösa sig.



Puss!

2009-10-22 @ 22:43:42
Postat av: Jessica

Ja om man ändå kunde göra det! Nä det är jag inte alls det! Om mna ändå vore en naturbegåvning som kunde allt suck

Men tack för orden, de värmer! Puss

2009-10-23 @ 10:46:03
URL: http://eissej.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch ja ibland blir det bara för mycket, men jag tror R förstår att det är så och han är säkert stressad han med...men försök att inte skälla på varandra utan krama varandra istället...det är ju inte ert fel att allt blir tok just nu!

Massa kramar

2009-10-23 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0