Våren är här....!

Oj oj oj, vad jag är dålig på att uppdatera min blogg! Men det bli aldrig riktigt av, sitter med mitt examensarbete eller är ute på observationsstudier, eller hemma med sjukt barn, eller sitter med en hög pappergöra för Moas förskola, eftersom jag numera kan titelera mig som personalansvarig där. =)

Sen så har jag inte varit den piggaste de senaste mnaderna, men det beror på urusel järnvärde och att jag har en liten bulle i ugnen.. eller liten och liten... magen växer ju som bara den! Kommer väl ut en 7 kilos bebis *hua*
Är i v. 24 nu och jag har inte alls lika stor koll på graviditeten denna gång som med Moa, då räknades veckor och dagar och timmar, jämnt!
Men den lille i magen har tur för han kommer få världens bästa stora syster, Moa är så go och omtänksam redan nu, men vem vet, det kanske vänder?!

Hur som helst så pratar hon hela tiden att vi inte kan lägga saker för lågt ner för då kan lillebror stoppa det i munnen, och hennes tavlor och affischer ska vi sätta i taket så att inte lillebror drar ner dem, Ute plockar hon undan stenar för annars kan lillebror ramla på den.. ja herregud var ska detta sluta?! =)

Ja detta var ju e liiiten uppdatering allafall, kommer en snart med bilder på huset, förstår att vissa är nyfikna!

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0