WHY???

En av de få saker jag avskyr är när människor dyker upp vid min dörr utan att höra av sig. Speciellt vissa människor. Idag hände det igen... är det folk utanför mitt hus. Hur kan det vara så att vissa inte förstår vad respekt betyder?

Tänk om det nu var så att jag var en människa som tycker om att gå runt i min födelsedräkt hemma, men här i detta hus skulle det inte gå för man vet aldrig när det står någon utanför eller när en nyckel sätts i låset.

Jag blir arg, ledsen och enbart trött. Själv tycker jag att det är en självklar sak att göra att visa människor respekt och respektera folks privatliv... eller rätta mig om jag har fel?

// En upprörd jag


Kommentarer
Postat av: Jeanette på jobbet.

Tur att du åker på semester snart då!

2008-10-06 @ 13:46:49
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0