Ice ice baby,,,,

BBRRRRrrrrrr vad det ska vara kallt då! Tror jag håller på att frysa arslet av mig ärligt talat (fast det gör inte så mycket, skulle gärna bli av med hälften av svålet där bak)

Hösten kom ju med raketfart och det hade inte jag med i min planering!! Nu måste jag ju köpa höstjacka en hel månad innan planerna... och det går ju inte! Får kanske lov att snatta för första gången i mitt liv... skämt och sido..jag får väl lov att fortsätta frysa så kanske jag har en smal röv till jul och får mig en höstjacka på köpet!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ingen höstjacka?? Hör med storsyrran, hon verkar vara en jäkel på att fixa kläder, ha ha. Har funderat på att anlita henne som "personal shopper". Hur är det med lilla Moa förresten??

Kram från Carina

2008-09-10 @ 08:25:58
URL: http://akerdahl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja man kanske ska göra det s Men karlarna verkar ju komma på en då... men jag brukar vara duktig på att "städa" bort allt =)



Det är bra med Moa, hon går nu, haltar lite fortfarande och säger Aj om hon blir alltför hetsig. Men det går framåt allafall. Men nu är hon dunderförkyld istället, näsan igensmockad. Typiskt när hon skulle gå på dagis kort denna vecka för att vi skulle träna på att vinka igen. Hur är allt med er då? Emilie är ju stora tjejen nu!

Kram J

2008-09-10 @ 15:15:38
URL: http://eissej.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja för fan jag har en yllerock hänger fortfarande i garderoben, jag kommer nog glömma bort den tills det blir frysgrader, kom ju på häromdagen att jag hade en mockarock också...hoppsan kerstin!

2008-09-11 @ 19:36:57
URL: http://jenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0