Igenmurad

Ja.. då är lill tjejen förkyld då. När hon äntligen kunde gå och skulle gå till dagis de sista dagarna denna vecka för att leka med kompisarna innan det blir dagis på allvar nästa vecka.. *suck*

Men huvudsaken är att hon blir pigg snart, Och det är ju ganska så mysigt att ha henne hemma och mysa en massa! Men jag hinner inte riktigt med det som ska göras till skolan... Men iofs är ju jag oxå hängig med halsont och ett huvud täppt som Alcatraz... så jag hade inte orkat plugga ändå!

Orkar inte ens skriva här.. fi f-n vilket tråkigt inlägg! Men jag uppdaterar allafall... JEANETTE!!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

:) bra

2008-09-10 @ 17:44:57
URL: http://jeanetteolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0