Idag är det Fredag

Nu på förmiddagen har jag suttit och läst Värdegrunden-finns den? Låter väl intressant?? Både jag och nej kan jag svara på den frågan. Men bäst att passa på att läsa när jag kan, Lillfia går kort dag på förskolan idag.
Hon var så glad imorse min lilla tjej, mamma åka sa hon på en gång när hon vaknade...
idag skulle hon nämligen få åka till badhuset med utta (gustav????) och Bibbi. Så fort iväg till förskolan och glad =)
Är så skönt att hon trivs!!
 

Idag kommer gipsskivor, osb och isolering till huset så ikväll ska det bäras. Elektrikern blir väl klar idag...
Aaa just!!! Nu ska jag klaga oxå... EON jävla skitbolag!!! (inte vår elektriker han är bra!! utan de som ska komma och koppla in elmätare och skit) De har klantat sig rejält och nu vet vi inte om vi hinner få el tills putsaren kommer om 1 vecka.. PANIK!!!!!!!!! I värsta fall får vi hyra ett elagregat... ett stort... han behöver nämligen 16 A..... ingen som har ett till övers???
Sen ska väl min käre svåger komma och dra kablar till larm under helgen om han fick tag på sakerna och om de har tid att komma då?! Annars så ska vi ta oss en shoppingtur till västerås eller Uppsala, R behöver köpa byxor och skor.. M behöver nog inget och lilla jag vill ha MYCKET! =D
Ja så ser vår helg ut just nu... up date kommer!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0